ProstoryFotogalerieVybaveníRecenzeCeny – SálCeny – terapeutovnaMožnosti propagaceObsazenost centraRezervaceŘád centra a instrukceLokalita, parkování

Centrum RestartujSe je oáza klidu v centru Brna.

Prostor pro zklidnění, meditaci, cvičení, ale také vzdělávání a boření předsudků.

Věřím, že zde najdete prostor

Centrum se skládá ze 3 hlavních prostorů

  • Sál (28,5 m2)
  • Terapeutická místnost (10 m2)
  • Prodejna

Sál

  • Pořádáte ceremonii, rituál či setkání
    • sezení na zemi (sedací vaky, polštáře, deky)
  • Pořádáte přednášku, seminář či poradu teamu
    • možnost využití projektoru, plátna, flipchartu (připravuje se, možnost nachystání při poptávce)

Malá místnost – terapeutovna

  • Vedete terapeutická sezení
  • Nemáte doma klid na meditaci nebo osobní rozvoj

Pro zobrazení celé fotky klikněte na lupu a následně můžete listovat fotkami.

Fotografie kuchyňky a ostatních prostor chystáme 🙂

Vybavení sálu

Sál je vybaven kobercem, žaluziemi a závěsy a 3 typy světel. Co se týče světel, je tedy možné si prostor přizpůsobit – můžete si navolit barvu a intenzitu osvětlení.

  • 10 sedacích vaků
  • 10 sedacích pufů
  • 11 polštářků
  • 11 měkkých dek
  • 11 yogamatek
  • Reproduktor
  • 2 skládací stoly 120 x 60 cm
  • 16 černých skládacích židlí

Terapeutovna

Stabilně jsou k dispozici 2 stejná zelená křesílka a 1 pohodlné křeslo

2 Polštářky a deky, případně i sedací vaky.

V terapeutovně je opět možnost navolit si intenzitu a teplotu světla.

K dispozici je malý stolek.

V případě zájmu lze využít na práci i 2 skládací stoly 120 x 60 cm a 2 židle.

Následující obrázek ukazuje, jak vypadá pohodlné křeslo, které je také k dispozici.

Ušák k dispozici již není 🙂

Kuchyňka

  • K dispozici je 22 hrnečků a 22 skleniček. Různé talířky na občerstvení.
  • 2 džbány na vodu
  • konvice na french press/sypký čaj – 1 l
  • Plotýnka a hrnec s pokličkou na ohřátí kakaa či jiného nápoje.
  • 2 termo konvice na čaj
  • Kávovar Nespresso – kapsle buď vlastní nebo možno zakoupit
  • Mop na podlahu, smeták a lopatka
  • Skleněná váza na květiny

Zázemí

  • Několik párů přezuvek k zapůjčení
  • košík s hygienickými potřebami
  • 2 toalety a umyvadlo
  • Kout se závěsem na převlečení
  • Třídění odpadu
  • Mini lednička

Těší mě váš zájem o pronájem prostor centra.

V současné době chystám nové podmínky pronájmu a ceník.

Pro dotaz na rezervaci prostorů mě kontaktujte na Kristy@RestartujSe.cz

Tuto malou místnost můžete využít jak pro osobní účely – odpočinek, meditace, cvičení, tak pro podnikatelskou činnost – terapie, masáže, meetingy.

V současné době připravuji nové podmínky pronájmu a ceník.

V případě dotazu či zájmu mě prosím kontaktujte na Kristy@RestartujSe.cz

CENY ZAHRNUJÍ

  • wi-fi, kapesníčky, svíčky, deky, polštáře, reproduktor
  • kuchyňka, džbán na vodu, sklenice, hrnečky, možnost uvařit si vlastní čaj a kávu v kávovaru Nespresso (případně poplatek za kávu 30 Kč a čaj 20 Kč)
  • možnost změny intenzity a barvy osvětlení
  • možnost sezení v křeslech, sedacích vacích, židlích nebo využití yogamatky, polštářky a deky
  • Do sálu a terapeutické místnosti se přezouvá, přezuvky jsou k dispozici.
  • Možnost přístupu do google kalendáře a samostatná rezervace

Možnost vytvoření profilu terapeuta a případně i jeho akcí v centru na webu RestartujSe.cz – více info v sekci Možnosti propagace

V této sekci vám představím 2 typy služeb, které můžete využít pro zviditelnění vás a vašich služeb:

  • Profil průvodce či terapeuta
  • Propagace vašich událostí

PROFIL PRŮVODCE ČI TERAPEUTA

Ráda bych, aby každý člověk našel na webu všechny informace o akcích, které se zde pořádají a o vás – průvodcích či terapeutech a tak každý našel přesně to, co potřebuje. Lidé své průvodce a vy nové klienty.

Proto nově nabízím vytvoření osobního profilu průvodce či terapeuta i s popisy jednotlivých událostí, které zde pořádá. Návštěvník pak bude moci vyhledávat jak podle jména průvodce, tak podle typu akce (ceremonie, terapie, zvukoterapie, aromaterapie, joga, tanec, apod.)

Vytvoření vašeho profilu s podklady od vás/vašich stránek350 Kč
Aktualizace profilu na vaše vyžádání100 Kč
Sepsání recenze vašich služeb a připojení k profilu250 Kč
(+vyzkoušení vaší služby zdarma)

Na základě vlastních pozitivních zkušeností následně doporučuji lektory a jejich události i lidem, kteří se přijdou podívat na prodejnu nebo do centra.

Pokud zatím nemáte vlastní webové stránky, můžete tento profil využívat jako svoji prezentaci.


PROPAGACE VAŠICH UDÁLOSTÍ nebo TERAPIÍ

Velmi mě těší narůstající zájem o pořádání akcí v centru RestartujSe, to s sebou nese i narůstající počet žádostí o sdílení vašich akcí na sociálních sítích a jiné podpory. A i když bych vás z celého srdce chtěla jen tak podpořit, bohužel už to nezvládám časově.

Proto si musím zvolit, jestli si najmu někoho na pomoc nebo upozadím některé ze svých jiných činností a oboje s sebou přináší finanční náročnost.

Proto věřím, že pochopíte, že následující služby jsou opravdu služby a jsou symbolicky zpoplatněny.

ZÁKLADNÍ BALÍČEK SLUŽEB

  • Uvedení události v přehledu na webu RestartujSe.cz
  • Uvedení akce v přehledu událostí na nástěnce v centru
  • Uvedení akce v newsletteru rozesílaném mé databázi zákazníků
  • Uvedení akce v souhrnném přehledu událostí v příspěvku na Instagramu a Facebooku
  • Možnost uvedení RestartujSe jako spolupořadatele a tedy zobrazení vaší události v přehledu událostí na FB RestartujSe

Nově se bude událost dát na webu rozkliknout bude v ní uvedené info a způsob přihlášení – zájemce tedy nebude muset být přesměrován na facebook, který každý nemá. Odkaz na FB událost je samozřejmě ale možné přidat.

Události na web se budu snažit přidávat co nejdříve po zaslání informací na email, nejpozději v následující pondělí nebo čtvrtek.

Newsletter – rozesílka 2x v měsíci. Přibližně 1. a 15. Podklady je třeba zaslat k 28. předchozího měsíce a 12. daného měsíce.

Dále je v ceně zahrnuto Přesdílení příspěvků a stories. Ráda bych abychom se v tvoření podporovali a vzájemně si sdíleli příspěvky, kde bude ten druhý označen. Např já v příspěvku nebo stories nasdílím vaši událost, vy ji přesdílíte s tím, že se koná v RestartujSe. Příspěvku se tak mnohonásobně zvýší dosah – win -win pro všechny.

Vy nasdílíte s označením @RestartujSe.cz na FB nebo @RestartujSe_cz na instagramu a já přesdílím na profilu RestartujSe.

Takto můžete získat spoustu nových klientů, kteří už ví o centru díky jiným akcím a následně sledují RestartujSe, ptají se i na jiné aktivity a nebo začnou odebírat newslettery.

Cena: 200 Kč/měsíc (nezáleží, jestli budete mít událost 1 v měsíci nebo 4 ) 

UVEDENÍ AKCE V NEWSLETTERU DETAILNĚ

Uvedení vaší události jako doporučená událost s fotkou a textem

Cena: 50 Kč

UDÁLOST SDÍLENÁ SAMOSTATNĚ

Vaše událost sdílená na Facebooku a Instagramu RestartujSe samostatně – mnou vytvořený příspěvek ve stylu pozvání na akci

Cena: 50 Kč

POZVÁNÍ MÉHO OKRUHU PŘÁTEL NA VAŠI AKCI

Cena: 50 Kč

V následujících dvou tabulkách najdete obsazenost obou místností.

Časy rezervací ukazují i čas na přípravu prostoru, v případě veřejné události najdete začátek události v rubrice UDÁLOSTI 🙂

Pro přesné časy rozklikněte jednotlivé události.


PRONÁJEM – instrukce

V centru se přezouváme. Nájemce se zavazuje zajistit, aby se účastníci akce v prostoru přezouvali. Můžete informovat účastníky, že si mohou přinést vlastní přezuvky, případně je v centru několik párů k zapůjčení.

Nájemce zodpovídá za veškeré škody způsobené účastníky akce a je povinen je nahlásit Kristy na 605 530 014.

Konzumace jídla a pití

Prosím berte v potaz, že koberec je světlý.. Konzumovat jídlo můžete na vlastní odpovědnost, i tak prosím opatrně a s odpovídajícími talířky. Pokud naléváte kakao a jiné nápoje naběračkou, vždy je nalévejte nad dřevěným tácem, eliminujete tak znečištění koberce, případně na otření hrnečku použijte papírové ubrousky (v šuplících v sále) nebo starší utěrky z kuchyně.

K servírování můžete využít stůl v předsíni – to je vhodné zvláště u delších akcí jako bufet.

Po skončení akce je nutné umýt veškeré nádobí, to můžete nechat okapat.

Během kurzů je fajn si něco zobnout. Nenechávejte ale v centru žádné zbytky jídla, které by se mohly zkazit (ovoce, zelenina, čerstvé pečivo). Nenechávejte tam ani posledních pár sušenek nebo oříšků. Opravdu už to nikdo jíst nebude a je jedno, jestli to vyhodíte vy nebo někdo jiný. 😊

V případě rozlití nápoje na koberec, vysušte pomocí utěrek z kuchyňky a nahlaste Kristy – to platí i u jiného poškození koberce.

Počítejte prosím také s poplatkem odpovídajícím znečištění/zničení koberce.

Koberec nemusíte vysávat, to je zahrnuto v ceně pronájmu.

Vykuřovadla a svíčky

Je možné používat svíčky a vykuřovadla, ale vždy s odpovídající podložkou tak, aby nedošlo k propálení koberce, stečení vosku nebo jinému znečištění.

Pokud by se tak stalo, počítejte prosím s poplatkem odpovídajícím znečištění/zničení koberce.

Hygienické potřeby

Čisté ručníky a toaletní papír jsou umístěny ve skříňce pod umyvadlem, špinavé ručníky patří do plastového děrovaného koše vedle umyvadla, špinavé hadry do kyblu v kuchyňce.

Na toaletách je zdarma k dispozici košík s toaletními potřebami. Čisticí prostředky jsou umístěny v kuchyni pod umyvadlem.

PŘED ODCHODEM PROSÍM ZKONTROLUJTE

  • roztažené závěsy, vytažené rolety nahoru
  • stav koberce – poškození nahlaste Kristy, vylité tekutiny vytřete utěrkami z kuchyně
  • Poskládané deky, uklizené jogamatky a polštáře
  • Stejné rozestavení květin, nábytku, polštářů, dek, doplňků aj.
  • Zhasnutá světla v sále/terapeutické místnosti – v ostatních místnostech jsou světla reagující na pohyb a ty se nevypínají
  • zavřená okna, otevřené dveře mezi místnostmi (kvůli proudění tepla)
  • Uklizená kuchyň (umyté nádobí – stačí nechat okapat), nenechávejte zde zbytky jídla
  • Pokud jste zaplnili koš nebo jste vyhazovali hodně kazícího se jídla, prosím vyneste ho do popelnic před vchodem
  • Hlavice na radiátorech i termostat v původním stavu 3
  • Vyvětrané užívané místnosti
  • V centru třídíme odpad (papír, plasty i sklo) Prosím o vyhození čistých papírových a plastových obalů a skla do třídícího koše v předsíňce. V kuchyňce pouze je směsný odpad, pokud není označeno jinak.

Pokud při vašem odchodu nejsem v centru a prodejna je zamčena. Můžete odejít vedlejším východem, za sebou zabouchnout a napsat mi SMS, že odcházíte, cena pronájmu se bude počítat k času této zprávy.

Centrum RestartujSe se nachází v těsné blízkosti středu Brna v klidné části Masarykovy čtvrti na ulici Tomešova 563/2b, Brno.

Součástí centra je i Prodejna – více informací o nabídce a otevírací době najdete TADY.

Jak se k nám dostanete?

MHD zastávky Tvrdého linky 25, 26, 35 (pouze v jednom směru) a Úvoz linky 4, 25, 26.

PARKOVÁNÍ je možné volně na ulici a přilehlém parkovišti (zatím bez modrých zón). Je možné parkovat také před vjezdem (viz obrázek) popřípadě přímo ve vjezdu pokud jedete na delší akci (počítejte s tím, že někdo může zastavit za vámi).

Možnosti parkování před prodejnou 🙂

ProstoryFotogalerieVybaveníRecenzeCeny – SálCeny – terapeutovnaMožnosti propagaceObsazenost centraRezervaceŘád centra a instrukceLokalita, parkování

Centrum RestartujSe je oáza klidu v centru Brna.

Prostor pro zklidnění, meditaci, cvičení, ale také vzdělávání a boření předsudků.

Věřím, že zde najdete prostor

Centrum se skládá ze 3 hlavních prostorů

  • Sál (28,5 m2)
  • Terapeutická místnost (10 m2)
  • Prodejna

Sál

  • Pořádáte ceremonii, rituál či setkání
    • sezení na zemi (sedací vaky, polštáře, deky)
  • Pořádáte přednášku, seminář či poradu teamu
    • možnost využití projektoru, plátna, flipchartu (připravuje se, možnost nachystání při poptávce)

Malá místnost – terapeutovna

  • Vedete terapeutická sezení
  • Nemáte doma klid na meditaci nebo osobní rozvoj

Pro zobrazení celé fotky klikněte na lupu a následně můžete listovat fotkami.

Fotografie kuchyňky a ostatních prostor chystáme 🙂

Vybavení sálu

Sál je vybaven kobercem, žaluziemi a závěsy a 3 typy světel. Co se týče světel, je tedy možné si prostor přizpůsobit – můžete si navolit barvu a intenzitu osvětlení.

  • 10 sedacích vaků
  • 10 sedacích pufů
  • 11 polštářků
  • 11 měkkých dek
  • 11 yogamatek
  • Reproduktor
  • 2 skládací stoly 120 x 60 cm

Terapeutovna

Stabilně jsou k dispozici 2 křesla – 1 ušák a 1 pohodlné křeslo

2 Polštářky a deky, případně i sedací vaky.

V terapeutovně je opět možnost navolit si intenzitu a teplotu světla.

K dispozici je malý stolek.

V případě zájmu lze využít na práci i 2 skládací stoly 120 x 60 cm a 2 židle.

Kuchyňka

  • K dispozici je 22 hrnečků a 22 skleniček. Různé talířky na občerstvení.
  • 2 džbány na vodu
  • Plotýnka a hrnec s pokličkou na ohřátí kakaa či jiného nápoje.
  • 2 termo konvice na čaj
  • Kávovar Nespresso – kapsle buď vlastní nebo možno zakoupit
  • Mop na podlahu, smeták a lopatka
  • Skleněná váza na květiny

Zázemí

  • Několik párů přezuvek k zapůjčení
  • košík s hygienickými potřebami
  • 2 toalety a umyvadlo
  • Kout se závěsem na převlečení
  • Třídění odpadu
  • Mini lednička

Těší mě váš zájem o pronájem prostor centra. Následující ceny jsou základní, případě zájmu o častější a pravidelný pronájem je možné se domluvit na zvýhodněné ceně.

Prosím před rezervací si přečtěte následující informace na této stránce, které vám pomohou správně čas zarezervovat a seznámit se se základními podmínkami. Před pořádáním události si prosím přečtěte i „Řád centra a instrukce“.

V CENĚ PRONÁJMU

V ceně pronájmu je veškeré vybavení centra jak v sále, tak zázemí a kuchyňky – viz sekce Vybavení centra. Pro pronájmy od 3 hodin je v ceně také 30 min na přichystání/úklid prostor.

U většiny akcí se snažím být osobně, tudíž mohu pouštět dovnitř účastníky a zabavit je, než si nachystáte prostor, ale není to pravidlem. Může se stát, že vás do prostoru pustím a odejdu a bude na vás pouštět si dovnitř příchozí.

JAK VOLIT DÉLKU REZERVACE

Rezervujte si čas pro své služby tak, abyste měli časoprostor nejen na přípravu své práce, ale také na úklid, jinak řečeno, do pronájmu prostor se počítá čas od příchodu do odchodu. Je to čas, kdy prostory centra už využíváte a nemůže ji využívat nikdo jiný. Prosím počítejte s tím při plánování své události.

Chápeme, že zvláště ženy si rády povídají po akcích a nechce se jim odcházet, pokud po vás už nemá nikdo další prostor rezervovaný, není problém zůstat déle (pokud je volno), ale cena bude následně dopočítána dle reálného využití prostor.

Snažíme se rezervovat prostory tak, aby se návštěvníci sálu a terapeutické místnosti nepotkali a nerušili. Nelze to ale garantovat. Pokud byste si přáli mít celé centrum pouze pro sebe, je třeba rezervovat obě místnosti – zde je možná sleva.

Rezervace prosím přes webový formulář v sekci Rezervace. Předběžně domluvit se můžeme i přes messenger, ale potvrzení vždy sem. Je to proto, aby nedocházelo k chybám a měla jsem přehled o všech rezervacích na jednom místě. Děkuji za pochopení

Platba za jednorázové akce

Pro zarezervování termínu je nutné zaplatit 50% zálohu. Rezervace je platná až po připsání zálohy na účet. Zbylá částka se doplácí podle reálné doby trvání akce a využití prostor – po skončení hotově nebo převodem na účet. 

Zaplacená záloha je nevratná

  • pokud byste ji v daném termínu nemohli využít vy, můžete ji převést na někoho jiného a ten může daný termín využít místo vás
  • pokud by například byla rezervace zrušena týden dopředu a mně by se termín dodatečně podařilo zaplnit, storno se vrací a platí se pouze poplatek za administrativu – 20 % z ceny pronájmu

V případě storna méně než 24 hodin předem prosím o info na telefon 605 530 014.

CENÍK – HODINOVÉ PRONÁJMY

V týdnu do 16 hodiny280 Kč/hod
V týdnu od 16. hodiny380 Kč/hod
Víkend380 Kč/hod
Při 15 a více lidech+80 Kč/hod
ke 3 a více hodinám30 min zdarma
při 5 a více hodinách v kusesleva 5 %

CELODENNÍ PRONÁJMY

do 15 lidínad 15 lidí
Celý den2 600 Kč3 000 Kč
SO + NE4 500 Kč5 000 Kč
PÁ + SO + NE6 000 Kč7 000 Kč

Úklid prostor zahrnuje

  • Umytí nádobí a úklid kuchyňky, poskládání dek, zhasnutí v sále/terapeutické místnosti
  • Vysátí a úklid toalet je zahrnut v ceně pronájmu

V PŘÍPADĚ ZVÝHODNĚNÉ CENY U PRAVIDELNÝCH AKCÍ

V případě zájmu mi prosím pošlete vaši představu email Kristy@RestartujSe.cz

Zvýhodněná cena bude platit při využití dohodnutých termínů a záloze předem. Pokud by se termíny rušily, zůstaly jen nějaké termíny, tudíž by už akce nebyly časté a opakované, byla by následně aplikována základní cena.

Tuto malou místnost můžete využít jak pro osobní účely – odpočinek, meditace, cvičení, tak pro podnikatelskou činnost – terapie, masáže, meetingy.

CENY ZAHRNUJÍ

  • wi-fi, kapesníčky, svíčky, deky, polštáře, reproduktor
  • kuchyňka, džbán na vodu, sklenice, hrnečky, možnost uvařit si vlastní čaj a kávu v kávovaru Nespresso (případně poplatek za kávu 30 Kč a čaj 20 Kč)
  • možnost změny intenzity a barvy osvětlení
  • možnost sezení v křeslech, sedacích vacích, židlích nebo využití yogamatky, polštářky a deky
  • Do sálu a terapeutické místnosti se přezouvá, přezuvky jsou k dispozici.
  • Možnost přístupu do google kalendáře a samostatná rezervace
Ceny pro výdělečnou činnost
1 hod200 Kč
permanentka – 10 hod1 800 Kč
1 celý den – nárazově1 200 Kč

Můžete využít hodinových rezervací nebo můžeme navázat dlouhodobější a finančně výhodnější spolupráci a rezervovat si své místo na pravidelný měsíční nájem.

Pro pravidelný pronájem 1 a více dní každý týden (nezáleží na tom, zda-li je prostor využit nebo ne) nabízíme sníženou cenu 600 Kč/den. Platba předem za celý měsíc a nelze stornovat.

Například každé pondělí –> 4 x 600 Kč

Možnost vytvoření profilu terapeuta a případně i jeho akcí v centru na webu RestartujSe.cz – více info v sekci Možnosti propagace

Ceny pro osobní využití jednotlivce
1 hod150 Kč
Permanentka – 10 hod1 300 Kč
1 celý den – nárazově750 Kč

Rezervace prostor je platná po uhrazení zálohy 50 % z ceny pronájmu, ta je vratná při zrušení pronájmu více jak týden předem. Posléze už ne.

Pokud se pronájem nezruší nejpozději 24 hodin předem, je Vám z důvodu blokace místnosti účtován storno poplatek ve výši 100 % pronájmu. Rezervace na pondělí je nutné zrušit nejpozději v pátek. Storno poplatek by Vám měl zaplatit Váš klient, který se nemůže dostavit na dohodnutou dobu.

V této sekci vám představím 2 typy služeb, které můžete využít pro zviditelnění vás a vašich služeb:

  • Profil průvodce či terapeuta
  • Propagace vašich událostí

PROFIL PRŮVODCE ČI TERAPEUTA

Ráda bych, aby každý člověk našel na webu všechny informace o akcích, které se zde pořádají a o vás – průvodcích či terapeutech a tak každý našel přesně to, co potřebuje. Lidé své průvodce a vy nové klienty.

Proto nově nabízím vytvoření osobního profilu průvodce či terapeuta i s popisy jednotlivých událostí, které zde pořádá. Návštěvník pak bude moci vyhledávat jak podle jména průvodce, tak podle typu akce (ceremonie, terapie, zvukoterapie, aromaterapie, joga, tanec, apod.)

Vytvoření vašeho profilu s podklady od vás/vašich stránek300 Kč
Aktualizace profilu na vaše vyžádání100 Kč
Měsíční poplatek za uvedení na stránkách50 Kč
(platba za půlrok nebo rok předem)
Sepsání recenze vašich služeb a připojení k profilu250 Kč
(+vyzkoušení vaší služby zdarma)

Na základě vlastních pozitivních zkušeností následně doporučuji lektory a jejich události i lidem, kteří se přijdou podívat na prodejnu nebo do centra.

Pokud zatím nemáte vlastní webové stránky, můžete tento profil využívat jako svoji prezentaci.


PROPAGACE VAŠICH UDÁLOSTÍ nebo TERAPIÍ

Velmi mě těší narůstající zájem o pořádání akcí v centru RestartujSe, to s sebou nese i narůstající počet žádostí o sdílení vašich akcí na sociálních sítích a jiné podpory. A i když bych vás z celého srdce chtěla jen tak podpořit, bohužel už to nezvládám časově.

Proto si musím zvolit, jestli si najmu někoho na pomoc nebo upozadím některé ze svých jiných činností a oboje s sebou přináší finanční náročnost.

Proto věřím, že pochopíte, že následující služby jsou opravdu služby a jsou symbolicky zpoplatněny.

ZÁKLADNÍ BALÍČEK SLUŽEB

  • Uvedení události v přehledu na webu RestartujSe.cz
  • Uvedení akce v přehledu událostí na nástěnce v centru
  • Uvedení akce v newsletteru rozesílaném mé databázi zákazníků
  • Uvedení akce v souhrnném přehledu událostí v příspěvku na Instagramu a Facebooku
  • Možnost uvedení RestartujSe jako spolupořadatele a tedy zobrazení vaší události v přehledu událostí na FB RestartujSe

Nově se bude událost dát na webu rozkliknout bude v ní uvedené info a způsob přihlášení – zájemce tedy nebude muset být přesměrován na facebook, který každý nemá. Odkaz na FB událost je samozřejmě ale možné přidat.

Události na web se budu snažit přidávat co nejdříve po zaslání informací na email, nejpozději v následující pondělí nebo čtvrtek.

Newsletter – rozesílka 2x v měsíci. Přibližně 1. a 15. Podklady je třeba zaslat k 28. předchozího měsíce a 12. daného měsíce.

Dále je v ceně zahrnuto Přesdílení příspěvků a stories. Ráda bych abychom se v tvoření podporovali a vzájemně si sdíleli příspěvky, kde bude ten druhý označen. Např já v příspěvku nebo stories nasdílím vaši událost, vy ji přesdílíte s tím, že se koná v RestartujSe. Příspěvku se tak mnohonásobně zvýší dosah – win -win pro všechny.

Vy nasdílíte s označením @RestartujSe.cz na FB nebo @RestartujSe_cz na instagramu a já přesdílím na profilu RestartujSe.

Takto můžete získat spoustu nových klientů, kteří už ví o centru díky jiným akcím a následně sledují RestartujSe, ptají se i na jiné aktivity a nebo začnou odebírat newslettery.

Cena: 180 Kč/měsíc (nezáleží, jestli budete mít událost 1 v měsíci nebo 4 ) 

UVEDENÍ AKCE V NEWSLETTERU DETAILNĚ

Uvedení vaší události jako doporučená událost s fotkou a textem

Cena: 50 Kč

UDÁLOST SDÍLENÁ SAMOSTATNĚ

Vaše událost sdílená na Facebooku a Instagramu RestartujSe samostatně – mnou vytvořený příspěvek ve stylu pozvání na akci

Cena: 50 Kč

POZVÁNÍ MÉHO OKRUHU PŘÁTEL NA VAŠI AKCI

Cena: 50 Kč

V následujících dvou tabulkách najdete obsazenost obou místností.

Časy rezervací ukazují i čas na přípravu prostoru, v případě veřejné události najdete začátek události v rubrice UDÁLOSTI 🙂

Pro přesné časy rozklikněte jednotlivé události.


PRONÁJEM – instrukce

V centru se přezouváme. Nájemce se zavazuje zajistit, aby se účastníci akce v prostoru přezouvali. Můžete informovat účastníky, že si mohou přinést vlastní přezuvky, případně je v centru několik párů k zapůjčení.

Nájemce zodpovídá za veškeré škody způsobené účastníky akce a je povinen je nahlásit Kristy na 605 530 014.

Konzumace jídla a pití

Prosím berte v potaz, že koberec je světlý.. Konzumovat jídlo můžete na vlastní odpovědnost, i tak prosím opatrně a s odpovídajícími talířky. Pokud naléváte kakao a jiné nápoje naběračkou, vždy je nalévejte nad dřevěným tácem, eliminujete tak znečištění koberce, případně na otření hrnečku použijte papírové ubrousky (v šuplících v sále) nebo starší utěrky z kuchyně.

K servírování můžete využít stůl v předsíni – to je vhodné zvláště u delších akcí jako bufet.

Po skončení akce je nutné umýt veškeré nádobí, to můžete nechat okapat.

Během kurzů je fajn si něco zobnout. Nenechávejte ale v centru žádné zbytky jídla, které by se mohly zkazit (ovoce, zelenina, čerstvé pečivo). Nenechávejte tam ani posledních pár sušenek nebo oříšků. Opravdu už to nikdo jíst nebude a je jedno, jestli to vyhodíte vy nebo někdo jiný. 😊

V případě rozlití nápoje na koberec, vysušte pomocí utěrek z kuchyňky a nahlaste Kristy – to platí i u jiného poškození koberce.

Počítejte prosím také s poplatkem odpovídajícím znečištění/zničení koberce.

Koberec nemusíte vysávat, to je zahrnuto v ceně pronájmu.

Vykuřovadla a svíčky

Je možné používat svíčky a vykuřovadla, ale vždy s odpovídající podložkou tak, aby nedošlo k propálení koberce, stečení vosku nebo jinému znečištění.

Pokud by se tak stalo, počítejte prosím s poplatkem odpovídajícím znečištění/zničení koberce.

Hygienické potřeby

Čisté ručníky a toaletní papír jsou umístěny ve skříňce pod umyvadlem, špinavé ručníky patří do plastového děrovaného koše vedle umyvadla, špinavé hadry do kyblu v kuchyňce.

Na toaletách je zdarma k dispozici košík s toaletními potřebami. Čisticí prostředky jsou umístěny v kuchyni pod umyvadlem.

PŘED ODCHODEM PROSÍM ZKONTROLUJTE

  • roztažené závěsy, vytažené rolety nahoru
  • stav koberce – poškození nahlaste Kristy, vylité tekutiny vytřete utěrkami z kuchyně
  • Poskládané deky, uklizené jogamatky a polštáře
  • Stejné rozestavení květin, nábytku, polštářů, dek, doplňků aj.
  • Zhasnutá světla v sále/terapeutické místnosti – v ostatních místnostech jsou světla reagující na pohyb a ty se nevypínají
  • zavřená okna, otevřené dveře mezi místnostmi (kvůli proudění tepla)
  • Uklizená kuchyň (umyté nádobí – stačí nechat okapat), nenechávejte zde zbytky jídla
  • Pokud jste zaplnili koš nebo jste vyhazovali hodně kazícího se jídla, prosím vyneste ho do popelnic před vchodem
  • Hlavice na radiátorech i termostat v původním stavu 3
  • Vyvětrané užívané místnosti
  • V centru třídíme odpad (papír, plasty i sklo) Prosím o vyhození čistých papírových a plastových obalů a skla do třídícího koše v předsíňce. V kuchyňce pouze je směsný odpad, pokud není označeno jinak.

Pokud při vašem odchodu nejsem v centru a prodejna je zamčena. Můžete odejít vedlejším východem, za sebou zabouchnout a napsat mi SMS, že odcházíte, cena pronájmu se bude počítat k času této zprávy.

Centrum RestartujSe se nachází v těsné blízkosti středu Brna v klidné části Masarykovy čtvrti na ulici Tomešova 563/2b, Brno.

Součástí centra je i Prodejna – více informací o nabídce a otevírací době najdete TADY.

Jak se k nám dostanete?

MHD zastávky Tvrdého linky 25, 26, 35 (pouze v jednom směru) a Úvoz linky 4, 25, 26.

PARKOVÁNÍ je možné volně na ulici a přilehlém parkovišti (zatím bez modrých zón). Je možné parkovat také před vjezdem (viz obrázek) popřípadě přímo ve vjezdu pokud jedete na delší akci (počítejte s tím, že někdo může zastavit za vámi).

Možnosti parkování před prodejnou 🙂